Hawaj 14.3. - 28.3.2017

Celý tenhle výlet započal už v srpnu roku 2016.Jednoho středečního dopoledne vyskakuje na internetu akce od One World letecké aliance na letenky na Hawajské ostrovy .Cena 12500Kč, odlet a návrat z Vídně čili značka téměř ideál.Jedinou chybičkou se může zdát dlouhý noční 12,5h trvající přestup na letišti v Los Angeles.I to ale vím jak vyřešit a tak volám postupně kamarády Jirku a Toma......Konverzace a domluva probíhá rychle a za necelou hodinku máme i termín.Domluveno kupujem.....Routing Vídeň-Londýn-Los Algeles-Maui a nazpátky Maui-Phoenix-New York-Londýn-Vídeň.Vše vpohodě jen na kreditce mě chybí asi 5000Kč na 3letenky.Volám sestře, volám na Pelikána.....ano...ano.... KOUPENO !!!

Letíme na Hawaj !!!

Nastávají měsíce ladění itineráře, nakupů, shánění tipů a triků.Dlouhý přestup v LA vyřešíme pomocí hotelu u letiště na který využiju noc z programu hotels.com , takže pokoj pro 3 u letiště LAX výjde na 12USD se snídaní.Postupně také dolaďujeme náš itinerář.Po 5dnech na ostrově Maui přeletíme na ostrov Kauai.Tam strávíme 6 dnů a opět přeletíme na ostrov Oahu.Tam dny 2 a zpět na Maui.Z něj se pak vracíme do Evropy.Pořešit ubytování, přelety se společností Hawaiian a pronájem auta.......Vše hotovo můžem vyrazit !

Úterý 14.3.2017 vyrážíme brzy ráno na letiště ve Vídni.Tam jsme asi 3h před odletem, který je po 11hodině.Odbavujeme zavazadla amíříme do bezcelní zony.Čas rychle ubíhá a než se nadějeme odlétame se společností British Airways směr letistě Londýn Heathrow.Tam máme něco málo přes 2hodinky na přestup na let do Los Angeles.Míříme na terminál 5 odkud odlétají spoje do USA a jiných krajin mimo Evropu.Už z dálky vidíme u našeho gatu velrybu....Airbus A380 nejvetší dopravní letadlo světa.Nikdy nepochopím jak se takové monstrum může vůbec odlepit od země.Boarding probíhá rychle a za chvíli už nabírame rychlost po ranveji.Čeká nás 11hodin a 15minut dlouhý nonstop let do Los Angeles.Za letu probihá klasicky občerstvení , které naruší menší větší turbulence takže najíst se dá celkem zabrat.Zkouknu film , dám pivko následně whisky s colou a usínám.Přistání v Los Angeles je na čas, vystojíme si imigračni frontu, zvladáme pohovor a vstupujem na půdu Spojených statů Amerických....zase.Před letištěm si objednáme UBER a za 15minut jsme už i ubytovaní na hotelu.Objednáme si odvoz zitra ráno na letiště a vyrážíme si nakoupit něco k jídlu.Pak dáme sprchu a jdem spát.

Ráno vstaváme brzy odlet z Los Angeles  je už v 8:30.Po boardingu vyletáme na čas.....další stop po 5 hodinách letu je.....Ostrov Maui .....Hawaj!!!