Celá tahle cesta vznikla z důvodů víceméně tradiční návstěvy Londýna v kalendářnim roce 2018 a byla spojena s menší nákupní návstěvou v Primarku.Rozdíl oproti jiným letům byl že jsem k sobě přibral pár lidí.

Celé tohle dobrodružství začalo cestou s Evou do Brna kde jsme se potkali s dalšíma dvěma členy naší výpravy.Zašli jsme před cestou doplit tekutiny a v 23:00 vyrazili autobusem SA směrem ku Praze.V Praze samotné jsme se pak přemístili na letiště, odkud byl v 6:40 plánovaný odlet na letistě Stansted.Odtud Nás pak čekala cesta autobusem do centra Londýna.Vše naštěstí probíhalo bez sebemenších zádrhelů.

V centru samotném jsme byli kolem 10:30 a vzhledem k tomu, že ubytování bylo možné až po 14:00 jsme šli rovnou do Primarku.Tam jsme strávili asi 3h a pak se přemístíli ubytovat se a pak vyrazili do města.Z výčtu navštívených míst můžu říct například Regents Park, Buckinghamský palác,Westminster Abbey a samozřejme Big Ben.Pak už následovala cesta do City kde jsme měli na 17:00 rezervaci ve Sky Garden.Výhled odsud byl jedním slovem paráda.Po Sky Garden jsme ještě kouknuli na Tower, Tower Bridge a prošli se kolem Temže k Tate Modern a St. Pauls Cathedral.Následovala ještě návštěva oblíbené Londýnske hospůdky Shakespears Head na jedno točené v rámci tradice.Pak už nás čekala jen cesta na ubytování a večerní relax.

Druhý den ráno po snídani jsme pomalu vyrazili přes Hyde Park, kolem pomníku Lady Diany a Wllington Arch na zastávku autobusu na letiště.Odtud nás pak po 14:00 čekal asi 2 hodinový let do Ostravy.Následovalo premístění taxíkem do Studénky a cesta vlakem smer Přerov.Tam se Brněnská polovina výpravy odděliila a jela dál směr Brno, kdežto druhá polovina jela směrem na Břeclav.Kolem 21:00 už jsem byl i doma.

Celkově Londýn opět nezklamal a už teď můžu říct, že se těším na přístí rok.